Vrijwilligers gevraagd!

Dringend nodig!

Door het teruglopende ledental van de laatste jaren is het onderhoud van het complex steeds meer op de schouders van de leden van de terreincommissie gekomen. Echter nu zij door verschillende redenen niet meer zoveel kunnen loopt het werk zo snel op, dat dit niet meer tijdens de reguliere tuindiensten gedaan kan worden. Het bestuur vraagt daarom de leden om hulp.

Heg snoeien

We zoeken op korte termijn vrijwilligers die willen helpen om de omheining van ons complex te snoeien. Indien er niet genoeg vrijwilligers zijn wordt dit jaar niet gesnoeid. Tuinders die de heg bij hun tuin willen snoeien kunnen in overleg gebruik maken van het gereedschap van de vereniging.

Leegstaande tuinen

Zijn er mensen die de leegstaande tuinen willen maaien, met de bosmaaier? Ook leden die een aangrenzende tuin hebben die leeg ligt, mogen de bosmaaier komen halen om hem te snoeien.

Het is ook mogelijk om een stuk land onder je hoede te nemen voor de rest van het seizoen. Deze mag dan eventueel voor de rest van het jaar gratis gebruikt worden om te planten door het desbetreffende lid.

Tuinpad

Het bestuur heeft besloten dat ieder lid weer verantwoordelijk is voor het onderhoud aan de helft van zijn aangrenzende weg of pad.

Vragen of aanmelden

Mocht u nog vragen hebben of u als vrijwilliger willen aanmelden dan neemt u het beste contact op met de terreincommissie of het bestuur. U kunt ook iedere zaterdag tussen 11 en 12 binnenlopen op de bestuurskamer.