Nieuws van het bestuur
Opgeven voor gemeenschappelijk werk

Indien u iedere zaterdag verhinderd bent
Leden die niet op zaterdag gemeenschappelijk werk kunnen
verrichten, dienen dit kenbaar te maken aan het bestuur
om in overleg hun verplichte uren te maken.
U kunt contact hierover opnemen met het bestuur op zaterdagochtend tussen 11 en 12 in de bestuurskamer of u kunt dit via het contactformulier  laten weten, dan neemt het bestuur contact met u hierover op.

Vergeet de presentielijst niet te tekenen
U dient de presentielijst persoonlijk te tekenen na het beëindigen
van uw werkzaamheden.
Indien U niet voldoet aan die verplichting worden uw uren niet
ingeschreven, dus u bent zelf verantwoordelijk voor de door u
gemaakte uren.

Meldt u tijdig af!

Het gebeurt te vaak dat mensen niet komen opdagen nadat ze daartoe zijn opgeroepen. Dit zorgt voor frustratie van de leden die er wel zijn en van de leden die de werkzaamheden plannen en begeleiden. Daarom wordt er nog maar 1 keer een waarschuwing uitgedeeld en zal vanaf iedere keer erna een sanctie door het bestuur worden opgelegd in de vorm van 1 uur extra arbeid ten behoeve van de vereniging,

BELANGRIJK!!!!!!!!!!!!
GEMEENSCHAPPELIJK WERK WORDT DOOR U VERRICHT OP DE DAGEN DIE DOOR
DE TERREINCOMMISSIE ZIJN VASTGESTELD.
HIERMEE WORDT VOORKOMEN DAT TUINDERS ZONDER OPROEP KOMEN. INDIEN
U ZONDER OPROEP KOMT WORDT U NAAR HUIS GESTUURD, INDIEN ALLE OPGEROEPEN LEDEN ZIJN GEKOMEN.

Opgeven

Gebruik het onderstaande contactformulier om 6 voorkeurszaterdagen op te geven. U zult dan voor drie zaterdagen een oproep krijgen.